(Nie)dzielny subiektywista #2: Kontynuując o kontynuacjach

Minął tydzień, a wraz z kolejną niedzielą przychodzi czas na następne wydanie (Nie)dzielnego subiektywisty. Dziś, wbrew pierwotnym zamiarom, kontynuuję o kontynuacjach. I tak, jak siedem dni temu, oddaję na moment głos Curtissowi i jego gramowej „zajawce”:

W tym tygodniu nasz (Nie)dzielny felietonista kontynuuje rozpoczęty w zeszłym tygodniu temat. Tym razem na tapetę bierze takie tuzy jak Diablo 2 i Tomb Raider. Co więcej, odziera Diabła z jego kultowej otoczki i bez litości wytyka mu wady! Zanim jednak zaczniecie na autora krzyczeć zapoznajcie się najpierw z jego tekstem.

Drugi felieton z cyklu do przeczytania na Gram.pl (:

Standardowo zapraszam do komentowania tutaj, jeżeli nie macie kont na Gram.pl. W ramach ciekawostki dodam, iż „na warsztacie” znajdują się obecnie: recenzja Lost Odyssey (dla Gramu), recenzja Mass Effect (specjalnie na mój blog) oraz kolejny (Nie)dzielny, a do tego kilka pomniejszych notek. Będzie się działo, zaręczam!

4 myśli nt. „(Nie)dzielny subiektywista #2: Kontynuując o kontynuacjach

  1. No, jest fajniej – jakos ten „subiektywista” lepiej mi „wszedl” niz ten sprzed tygodnia. Choc ja tam jestem zdania, ze marudzenie na sequele to kryzys wieku sredniego i tyle ;) Ale tekscik przyjemny, bede sledzil kolejne „odcinki:” :)

  2. Podpisuję się pod Watcherem. Ech, może bym się też wreszcie za taką robótką-hobby (w sensie, nie brałbym kasy- na początku:D) rozejrzał;) (proszę, bez komentarzy nt. mojej nie wiedzy o pracy na gram.pl, cd-projekt i innych czasopismach! pozwólcie pielęgnować biedakowi jego ideał)

Odpowiedz na „NosAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Spam Protection by WP-SpamFree